ღ ツبه عشق ریحانه کوچولوღ ツ

پری آسمونی ما بالاخره زمینی شد!!!(اولین خاطره)

1392/4/25 14:02
472 بازدید
اشتراک گذاری

107509lmxidj4c5h.gif

سلام دخترکوچولوی زیبارو امروز صبح عمو اکبرتو که همون دایی اکبر منه خبر زمینی شدنت رو به ما داد.

فرشته ی آسمونی ما(جانشین من)با بودنت  من رواز تنها بودن وتک دختری درآوردی تو خانواده.خیلی خوشحالم که دیگه تنها نیستم حالا مادوتا یکی هستیم.بزن بریم به سوی موفقیت ها!!!!!!!

عزیزم خیلی خوشحالم که زمینی شدی.عمه مهریت میگه:خیلی خوشگلی بالاخره جانشین من باید همه چی تموم باشه دیگه!نه؟البته من تا الان ندیدمت ایشالله بعد ازظهر میام میبینمت.

راستی این وبلاگ برای تو هست که خاطراتت ازهمین روز اول زندگیت توسط من(دختر عمه تو:معصومه) وداداش عرفانت نوشته بشه تا موقعی که خودت بتونی خاطراتت رو اینجا بنویسی وکار مارو کامل کنی.اینم ازاولین خاطره ازتو گلم.

خوش اومدی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زی زی بانو
25 تیر 92 15:22
تولدش مبارک )))


ممنون
علی
4 مرداد 92 20:52
سلام مرسی گلممممممممممم